trešdiena, 2010. gada 22. septembris

Par tēmu: Komentāri programmā

Visi, kas kādreiz ir programmējuši zina, ka koda rakstīšanas brīdī ir kādreiz nenāk par ļaunu pievienot kādu paskaidrojošu komentāru. Šeit ir atrodami vieni no labākajiem programmas koda komentāriem :) Dažus no labākajiem no tiem ievietoju arī šeit

// 
// Dear maintainer:
// 
// Once you are done trying to 'optimize' this routine,
// and have realized what a terrible mistake that was,
// please increment the following counter as a warning
// to the next guy:
// 
// total_hours_wasted_here = 25
// 
 
//
// When I wrote this, only God and I understood what
// I was doing 
// Now, God only knows
//
 
//
// I don't know why I need this, but it stops the
// people being upside-down 
//
 
//  
// I am not sure why this works but it fixes the problem.
//
/* Please work */
 
//
// I am not sure if we need this, but too scared 
// to delete.
//
 
//
// I have to find a better job
// 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru